שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

אם נכנסתי לבידוד או יש סגר מה עושים עם המנוי?

אל תדאגי, ניתן להמשיך להתאמן מהבית דרך הזום, במידה ולא מתאימה לך האופציה הזו ניתן להקפיא את המנוי, כלומר, למנוי שלך יתווספו מס הימים שהוקפאו.

אם אני רוצה להפסיק את המנוי מכל סיבה שהיא?

ברגע שהודעת לנו על רצונך לבטל את המנוי, תוכלי לסיים את החודש הקרוב שכבר שולם. בסיומו המנוי יבוטל ותחוייבי 90 שח נוספים דמי ביטול חד פעמים.

איזה מנוי כדאי לי לעשות?

אם התאמנת בעבר, אני מציעה לעשות מנוי של לפחות חצי שנה, במידה ואת מתחילה ולא יודעת אם תתמידי, התחילי ממנוי של חודש או 3 חודשים, תראי שאת באמת מתמידה ואז תמשיכי למנויים ארוכים יותר.

אם ברצוני להקפיא את המנוי?

ניתן להקפיא את המנוי החודשי לתקופה שלא תעלה על חודשיים.
במהלך תקופת ההקפאה התשלומים ממשיכים כרגיל, את התקופה של ההקפאה מקבלים בסוף המנוי, כך שלמעשה בסיום המנוי ישנה תקופה של מנוי פעיל ללא תשלום. 
במידה ויש מצב רפואי חריג, או כוח עליון שמצריך הקפאה ארוכה יותר, כמובן שאנו מתחשבים.

כמה שיעורים אפשר לעשות
בשבוע אם יש לי מנוי?

במנוי חודשי אין הגבלה לכמות השיעורים, תוכלי לבחור אם להתאמן פעם אחת, פעמיים, שלוש או אף יותר, לתוצאות מעולות, אנו ממליצים, יומיים אימון בשבוע שבכל פעם 2 אימונים ברצף, האחד דינאמי והשני סטטי.

אם אין לי חוש קצב איך אני ארקוד בשיעור זומבה?

בסדטויו שלנו אין שיפוט, ואין רצון להפוך אף אחת לרקדנית על (אפשר אבל לא חובה 😊), המטרה בשיעור היא לזוז, לרקוד בלי הפסקה גם אם זה לקפוץ במקום 45 דקות לצלילי המוזיקה, העיקר לזוז ולהנות.

אני לא מכירה את השירים בזומבה איך מצטרפים?

התנועות בשירים בד"כ חוזרות על עצמם, המדריכה שלנו עומדת מקדימה עם מיקרופון ועוזרת להבין איזה חלק מגיע, יחד עם זאת כדאי להכין את עצמנו שרק אחרי 3 פעמים מתחילים באמת לזכור את השירים ולהבין קצת יותר, ולכן חשובה ההתמדה.

אפשר לעשות את השיעור זומבה מהזום?

דווקא הזום לפעמים יושב ממש טוב לחלק מהאנשים, אתה יכול לבחור לעצמך אם להפעיל מצלמה או לא, ולרקוד בבית שלך בנוחויות שלך את הריקודים מבלי שאף אחד רואה, יש כאלה שאפילו מעדיפים את זה ככה.

אם אני כל כך נהנתי בשיעור זומבה ואני רוצה להמשיך לשמוע את השירים אחרי השיעור?

כמובן שאפשר לקבל מאיתנו את רשימת השירים, בהחלט הקצב הלטיני ממכר, ולרוב מדובר בשירים שאפשר לשמוע גם ברדיו בתחנות מסויומות ובטח בארועים משפחתיים, והכי כיף להיזכר אז בריקוד מהסטודיו.

במה שונה אימון הרצועות מאימונים אחרים?

לנסח עוד שאלה כדי לשמור על העיצוב

האם השיעור עיצוב דינמי מתאים למתחילים שלא התאמנו אף פעם?

כמו כל שיעורי הסטודיו, אין אצלנו הפרדת רמות, כל אחד יכול להצטרף לכל שיעור ולמצוא את העוצמה שמתאימה לו, גם בשיעור זה אפשר להתאים את התרגלים ומספרי החזרות למתאמנים שבתחילת דרכם ולמתאמנים של שנים.

אם השיעור עיצוב דינמי עם אביזרים ואין לי אותם, איך אני יכול להתאמן מהבית?

אנו בסטודיו מציעים חבילה שכוללת מזרן, גומיה, גומיה סגורה, כדור קטן ומשקולות בעלות סימלית, את החבילה ניתן לרכוש ואז להתאמן מהבית עם כל מה שצריך, ובכל מקרה תמיד ניתן להשתמש עם אביזרים שנמצאים בכל בית ולהצליח לעבור את השיעור.

במה השיעור עיצוב דינמי
שונה מעיצוב רגיל?

בניגוד לשיעור עיצוב רגיל, המוזיקה חזקה יותר, הקצב מהיר יותר, ויש הרבה שילוב של אירובי בשיעור, קצב שלא מפסיק, בהחלט שיעור שמתאים למי שאוהב לזוז ולהזיע באימון.

האם יהיו לי שרירים בידיים כמו של גבר לאחר אימון רצועות?

אני נתקלת בשאלה הזו המון, ואני תמיד מדגישה – רמת היכולת של כל אחת, הרצון לחיטוב של כל אחת, שונה מאחת לשניה, ולכן כל אחת יכולה להחליט באיזה עצימות היא רוצה להתאמן, לאחת יהיה רצון ליד עם שריר גדול יותר ולאחרת פחות, מה שחשוב שכל אחת תרגיש את השינויים אצלה, ותחליט עבור עצמה עד כמה בא לה להגדיל משקלים, להגדיל את ההתנגדות בשיעור, ולהעצים את האימונים.

האם אימון רצועות יכול לפגוע לי בגב?

כמו בכל אימון אם עושים משהו לא נכון לאורך זמן יש אפשרות לפגיעה, ולכן חשוב לשמוע להערות ולהנחיות, המדריכים שלנו מסתובבים ומתקנים, נותנים דגשים בלי הפסקה, עבודה נכונה תביא לתוצאות רצויות ובלי פגיעות מיותרות.

האם השיעור אימון רצועות
מתאים גם לאימון מהבית?

בוודאי, למי שיש רצועה היא יכולה להתאים אותה על הקיר או בעזרת דלת הבית (מומלץ כאשר מדובר בדלת חזקה ורצינית כמו דלת הכניסה לבית), ואין שום בעיה להתאם עם הזום בבית גם בשיעור רצועות.

במה שונה אימון הרצועות מאימונים אחרים?

אימון הרצועות הינו אימון שכולו עבודה עם משקל הגוף שלך. ככל שתצעדי קדימה תוך כדי תרגיל תרגישי התנגדות גדולה יותר ולהפך. אימון הרצועות לעומת אימונים אחרים מתמקד בעיקר בעבודה של הידיים.

האם השיעור אירובידאנס קשה למתחילים?

שיעור זה בהחלט שיעור קשה ואינטנסיבי, ואינו מומלץ למי שיודע שהוא לא אוהב אירובי/ קפיצות/ ריצות, יחד עם זאת, זהו שיעור שיוצאים ממנו מסופקים מאוד, אחרי 45 דק של אירובי אינטנסבי, שרירים שכואבים, ועבודה מאומצת מרגישים את תחושת הסיפוק שיכולה לבוא רק אחרי מאמץ עילאי.

אם אין לי זיכרון טוב וקורדינאציה?

הגוף מתרגל להכל, גם לסוג שיעור כמו אירובידאנס, הזיכרון מתחדד והראש מתחיל להבין את הרעיון של בניית הקומבינצייה תוך כדי השיעור. וכמובן שיש מדריכה מקדימה שמדגימה ומזכירה את התנועות במהלך השיעור. כך שאין לך מה לדאוג (:

אם אני מתביישת לרקוד ליד אנשים?

את כמובן יכולה למצוא לך מקום בסטודיו שאת מרגישה בו בנוח, שלא כולן יראו אותך.
במידה ותנועה לא מסתדרת לך המדריכה שם כדי לעזור לך ולתת לך עוד אופציות אחרות ושונות על מנת שתצליחי להשתלב טוב יותר בשיעור. וכמו בזומבה גם פה צריך להגיע מספר פעמים ורק אז לקבל החלטה על השיעור.

אם השיעור פילאטיס
משעמם אותי?

השיעור לא מתאים לכולם, צריך רוגע פנימי כדי להשתתף בו, וישנם אנשים שבהחלט לא יתאימו לשיעור ויעדיפו את השיעורים האירוביים יורת כגון אירובי דאנס/עיצוב דינאמי וכו. יחד עם זאת מומלץ כמו תמיד לנסות מספר פעמים ולהבים אם באמת אתם לא מתחברים לשיעור.

אני לא מתחבר לעניין הנשימות בשיעור פילאטיס מה עושים?

בשיעורי הפילאטיס לנשימות חלק חשוב, נשימה נכונה עוזרת לחמצן להיכנס לשריר ומעפילה אותו נכון, נשימה נכונה בעת המאמץ גורמת לנו לעבודה נכונה וחזקה יותר בשיעורים, ולכן מומלץ להגיע לשיעור וללמוד את הטכניקה שמשתמשמים בה גם בשיעורים האחרים.

למה עושים פלאנק
בסוף השיעור פילאטיס?

הפלאנק בסטודיו מגוסטה הוא קדוש, בכל שיעור (למעט זומבה), אנו מסיימים שחלק מהרצף האחרון יש לנו פלאנק, בעצם זוהי הדרך הכי טובה לראות את השיפור, התרגיל הכי נכון שעובד על מירב השרירים, ומראה לנו האם אנו מתחזקים ומשתפרים.

האם בשיעור אימון תחנות כל אחת נמצאת בתחנה אחרת ועובדת במקביל?

נכון להיום ובגלל שהשיעורים בסטודיו מועברים בזום, אנו נבצע כולם ביחד את כל התחנות באותו זמן, כלומר כולנו בתחנה מספר אחת ואחכ עוברים לתחנה הבאה וכן אלאה. במקרים נדירים כאשר יש הרבה בנות בסטודיו ואין הרבה בזום, אפשר לחלק את הטודיו לתחנות וכל 2 דקות עוברים פיסית לתחנה הבאה.

האם השיעור אימון תחנות רגוע, אינטנסיבי, קשה?

שיעור תחנות כמו אירובי דאנס לא נועד לכולן, זהו שיעור שמשלב הרבה אירובי, ולכן צריך לאהוב להזיע ולזוז, יחד עם זאת זהו שיעור מתגמל ממש, רואים את התוצאות מהר, ומרגישים את השיפור אחרי מספר קטן של שיעורים, שיועור מעצים ומעניין.

אם נגמר לי האוויר באמצע תרגיל בשיעור תחנות?

כמו בכל שיעור גם פה כל אחת ואחד בוחרים לעצמם את הרמה וחזרות והאינטנסיביות בהתאם ליכולת העצמית שלהם, כמובן שאם אין אוויר אפשר שניה לעצור, יחד עם זאת דווקא הרצון להתגבר ולהמשיך למרות הצעקות של הגוף להפסיק, זה מה שנותן בסוף את הרגשת הסיפוק המושלמת.

במה שונה שיעור בטן ישבן ירכיים מעיצוב ועיצוב דינאמי?

השיעור מאוד דומה לעיצוב דינאמי בקצב אבל טיפה יותר רגוע, מאוד דומה לשיעור עיצוב באינטנסיביות שלו אבל יותר דינאמי, בקיצור הוא שילוב מושלם של שניהם תוך תשומת לב מיוחדת לישבן בטן ויריכים.

האם אפשר לעשות שני שעורים באותו היום?

בהחלט אפשר לשלם את השיעור הזה עם שיעור יותר רגוע, למשל פילאטיס, ובכך לעשות שני שיעורים באותו היום ולהגיע לתוצאות טובות תוך זמן קצר.

אם אני רוצה
לחטב רק ישבן?

ברור שזה השיעור בשבילך, יחד עם זאת מומלץ תמיד לעבוד על כמה שרירים בשיעור, ולכן אפשר לעבוד על השרירים האחרים בעצימות נמוכה קצת יותר, ועל החלק הרצוי לעבוד בעצימות מוגברת.