עיצוב הגוף

בסטודיו מגוסטה
הבית שלך לכושר ובריאות

גם בתקופת הקורונה לא מפסיקים להתאמן!

עיצוב הגוף

בסטודיו מגוסטה
הבית שלך לכושר ובריאות
גם בתקופת הקורונה לא מפסיקים להתאמן!

למה לבחור בנו

סטודיו בוטיק לנשים בלבד ולכולם בזום.

אם פספסת את השיעור בסטודיו ביכולתך
לקבל אותו מצולם.

עובדים עם פריפיט

שיעורים בזום מכל מקום בארץ ובעולם.

תוכלי לבחור אם היום מתאים לך לבוא
לשיעור בסטודיו או להשתתף איתנו בזום.

חניה חופשית חינם בשפע בכל שעה ביום
מול הכניסה לסטודיו.

למה לבחור בנו

סטודיו בוטיק לנשים בלבד ולכולם בזום.

אם פספסת את השיעור בסטודיו ביכולתך
לקבל אותו מצולם.

עובדים עם פריפיט

שיעורים בזום מכל מקום בארץ ובעולם.

תוכלי לבחור אם היום מתאים לך לבוא
לשיעור בסטודיו או להשתתף איתנו בזום.

חניה חופשית חינם בשפע בכל שעה ביום
מול הכניסה לסטודיו.

בואי להשקיע בבריאות שלך, הצטרפי אלינו לשיעור ניסיון ותחליטי בעצמך, השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

בואי להשקיע בבריאות שלך, הצטרפי אלינו לשיעור ניסיון
ותחליטי בעצמך, השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

השיעורים והתוכניות שלנו

זומבה היא שיטת אימון גופני אירובי לעיצוב הגוף באמצעות ריקוד, השיטה מבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים לצלילי מוזיקה בד"כ לטינית, או מערבית ולפעמים גם מזרחית, במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה אפילו יותר! כסטודיו שמתמחה בלימודי סלסה וריקודי שורות ברזילאים, המדריכות שלנו הם תזיזתיות במיוחד, עם שירים קיצביים במיוחד, ואנרגיות שמגיעות לשמיים.

אימון העיצוב הוא אימון רגוע יותר מבחוץ, אבל שורף מבפנים, בלי קפיצות ובלי הרבה רעש, 45 דק של עבודת כוח אינטנסיבית וממוקדת , על מנת לעבוד כל פעם על קבוצת שרירים אחרת, ולקבל את התוצאות הרצויות בדרך המהירה ביותר. המטרה המרכזית לרוב אצל מתאמנים – חיטוב, עיצוב הגוף והצרת היקפים, בשיעורי עיצוב אנו עובדים בדיוק על המקומות שמיד רואים, המקומות שאנו מסתכלים עליהם במראה, המקומות "הבעייתים".

שיעור עיצוב דינאמי דומה במהותו לשיעור עיצוב הגוף הרגיל, אך הוא משלב מוזיקה קיצבית יותר, BPM (קצב) מהיר יותר ותנועתיות קצבית וסוחפת תוך כדי שילוב של תרגילי כוח. המטרה בשיעור לגרום להעלאת הדופק, קצב לב גבוהה, הזעה, אנרגיות שיא, ולעזור לשריפת קלוריות וחיטוב השרירים.

אימון רצועות מבוסס על רצועות כושר מיוחדות הקשורות לקיר המאפשרות לבצע תרגילים עם משקל הגוף שלנו. כלומר אנו משתמשים בגוף כמשקולת. אימון הרצועות הוא אימון חזק יותר וממוקד יותר לעיצוב הגוף, האימון הינו יעיל ועם תוצאות מובטחות. אימון רצועות משלב תנועה וכוח הלקוחים מתנועות יומיומיות עם דגש על שילוב אתלטי וספורטיבי.

השילוב המושלם בין אירובי, כוח, תנועה וזיכרון, אימון אירובי סוחף המשלב תנועה, ריקוד ומעט כוח במגוון סגנונות ורצפי תנועה מאתגרים. האימון הינו אנרגטי במיוחד ומותאם לצעירים ומבוגרים כאחד!
באימון אנו נמצאים בתזוזה תמידית, מתחילת השיעור ועד סופו נמצאים בדופק מהיר ומתאימים את עצמנו לקצב המוזיקה.

שיעור שהוא קודם כל לנשמה! שיעור של נשימות, שיעור שמאפשר להרגע מהיום הארוך.. ריכוז לתוך עצמך, ובנוסף מסייעה לחיזוק הגוף וייצובו. שיעור הפילאטיס מתבצע ברובו על מזרן, כל אחד ואחת נמצאים עם עצמם, שיעור אישי עם עצמך, המאפשר להסתכל פנימה, להירגע ולנשום את עצמך.

אימון תחנות (נקרא גם היט) הוא צורת אימון המשלבת מספר שיטות אימון שונות לעיצוב הגוף באותו השיעור לצורך שיפור סיבולת לב ריאה, כוח, גמישות ועוד. את האימון נעביר עם מוזיקה סוחפת שמכנסיה אותנו לקצב אירובי חזק ומהנה, שהקצב מהיר והלב דופק, אנו עובדים בעצימות גבוהה כל פעם על קבוצת שרירים שונה, ומשלבים בשיעור המון כוח וסיבולת.

אימון בטן ישבן ירכיים הינו אימון מיוחד שנולד בסטודיו מגוסטה כצורך שעלה מקהל המתאמנות שלנו, האימון האהוב והפופלארי ביותר, בשמו של השיעור יש בדיוק את קבוצת השירים (והשומנים), שכולנו רוצים לעבוד עליהם הכי הרבה, וכך נולד לו שיעור שמתמקד כולו בישבן, בבטן ובירכיים.

סוגי המנויים שלנו

מנוי מיוחד לתקופת הקורונה בלבד

ללא הגבלה וללא התחייבות
50 ש"ח לשבוע

סוגי המנויים שלנו

אודות הסטודיו

הסטודיו החל לעבוד לפני יותר משלוש שנים ומנוהל ע"י גילי שמילוביץ.
גילי בוגרת לימודי הדרכה בווינגייט ומרתה פילאטיס, היא זו שמעבירה את מרבית השיעורים בסטודיו.
היום ניתן למצוא בסטודיו מדריכות נוספות, שנבחרו בקפידה ומתאימות לאופי הסטודיו.

הסטודיו החל את פעילותו כסטודיו לעיצוב הגוף לנשים בלבד, ומהווה גם קהילה תומכת ומקום בו כל אחת יכולה להרגיש בבית, גילי משרה תמיד אווירה נחמדה רגועה וביתית לכל מתאמנת ומתאמנת.

השיעורים בסטודיו מתחילים בזמן עם הפסקה של רבע שעה בין שיעור לשיעור, כלל השיעורים הינם
45 דקות, ומועברים גם לנשים שבסטודיו וגם למי שבבית בזום.

בשנה האחרונה הוספנו לסטודיו ולאימונים גם את תוכניות התזונה שלנו, שקילה, מדידה ומעקב אחר המתאמנות במטרה לראות שיפור להציב יעדים ולהגיע לשיגרת חיים בריאה.
בסטודיו ניתן למצוא הכוונה לגבי תזונה מאוזנת לרכוש ממוצרי הרבלייף ולבנות תוכנית אימונים בריאה המשלבת תזונה.

קראי עוד

דרך המוביל 3, כפר סבא

איזור תעשיה

סטודיו גדול ומרווח
חניה ציבורית גדולה

נגישה ללא עלות

מזרנים, וציוד רב המאפשר

לקיים את כל האימונים

עמדות חיטוי ידיים
סטודיו ממוזג
מערכת הגברה משוכללת

מחוברת לזום

תמי 4

לשימוש המתאמנות

הצוות המהמם שלנו

גילי שמילוביץ - מנהלת הסטודיו

מדריכת עיצוב, פילאטיס, רצועות, זומבה, היט, אירובידאנס, בטן ישבן ירכיים.

"אני מאמינה גדולה שהדרך להשגת תוצאה היא קשה ודורשת עבודה, שילוב של תזונה נכונה, ושגרת אימונים עוזרת לנו להשיג את התוצאות הרצויות לעיצוב הגוף במהירות."

שלי

שלי שטראוס

מדריכת זומבה, עיצוב, תחנות, רצועות ועוד..

"בואי להתאמן מתוך אהבה, אהבה לגופך, אהבה לבריאותך.. בואי לרקוד בלי לדפוק חשבון לאף אחד. בואי להתאמן בדרך הכי כיפית שיש!"

Untitled-2

ליטל סויד

מדריכת פילאטיס, עיצוב וזומבה

"תאהבי את עצמך"

לירן

לירן נסיר

מדריכת רצועות, עיצוב והיט

"לא משנה מה, תמיד תחייכו, מקסימום תפעילו עוד 26 שרירים"

GILI (1)

מרין לוסקי-ברייר

מדריכת עיצוב, פילאטיס, תחנות

"כושר יביא אותך אל האושר"

גילי

גילי שמילוביץ - מנהלת הסטודיו

מדריכת עיצוב, פילאטיס, רצועות, זומבה, היט, אירובידאנס, בטן ישבן ירכיים.

"אני מאמינה גדולה שהדרך להשגת תוצאה היא קשה ודורשת עבודה, שילוב של תזונה נכונה, ושגרת אימונים עוזרת לנו להשיג את התוצאות הרצויות לעיצוב הגוף במהירות."
שלי

שלי שטראוס

מדריכת זומבה ועיצוב

"בואי להתאמן מתוך אהבה, אהבה לגופך, אהבה לבריאותך.. בואי לרקוד בלי לדפוק חשבון לאף אחד. בואי להתאמן בדרך הכי כיפית שיש!"
GILI (1)

מרין לוסקי-ברייר

מדריכת עיצוב, פילאטיס, תחנות

"כושר יביא אותך אל האושר"
Untitled-2

ליטל סויד

מדריכת עיצוב, בטן ישבן ירכיים ותחנות

"תאהבי את עצמך"
לירן

לירן נסיר

מדריכת היט, תחנות, ועיצוב הגוף

"לא משנה מה תמיד תחייכו, מקסימום תפעילו עוד 26 שרירים"

בואו להציץ באימוני הזום שמיועדים לכולם

סטודיו מגוסטה עובד כשלוש שנים בכפר סבא כסטודיו לנשים בלבד, משני אימונים בשבוע, הסטודיו גדל לשיעורים במהלך כל השבוע, וגם בחלק מהבקרים, הסטודיו היום מונה מספר רב של נשים בכפר סבא שמגיעות ומתאמנות כדרך קבע פעם פעמיים ואפילו יותר בשבוע.
במהלך התפרצות נגיף הקורונה בארץ אנו עברנו לאימונים מהזום, כחלק מהרצון שלנו לתת לבנות המנויות אצלנו את האימונים ללא הפסקה, וכחלק מהרצון שלנו לשמור על שיגרת האימונים שלנו, שיעורי הזום הועברו מהבית לכלל המתאמנות.

מפרגנות מניסיון

מאמרים

אימון כושר: המאמנים המומלצים שכדאי לכם להכיר

בואו נודה על האמת, רובנו פדלאות. חלקנו מבינים שהפעילות הגופנית משמעותית בשמירה על אורח חיים בריא, ולכן צוברים מוטיבציה ויוצאים להתאמן.

קרא עוד

אימון כושר: המאמנים המומלצים שכדאי לכם להכיר

בואו נודה על האמת, רובנו פדלאות. חלקנו מבינים שהפעילות הגופנית משמעותית בשמירה על אורח חיים בריא, ולכן צוברים מוטיבציה ויוצאים להתאמן.

קרא עוד

אימון כושר: המאמנים המומלצים שכדאי לכם להכיר

בואו נודה על האמת, רובנו פדלאות. חלקנו מבינים שהפעילות הגופנית משמעותית בשמירה על אורח חיים בריא, ולכן צוברים מוטיבציה ויוצאים להתאמן.

קרא עוד

שאלות חשובות

אם נכנסתי לבידוד או יש סגר מה עושים עם המנוי?

אל תדאגי, ניתן להמשיך להתאמן מהבית דרך הזום, לפתוח את השיעור בטלפון או במחשב ולהתאמן בנוחות בביתך.

אם אני רוצה להפסיק את המנוי מכל סיבה שהיא?

ברגע שהודעת לנו על רצונך לבטל את המנוי, תוכלי לסיים את החודש הקרוב שכבר שולם. הודעת ביטול תבטל את התשלומים קדימה בלבד.

איזה מנוי כדאי לי לעשות?

אם התאמנת בעבר, אני מציעה לעשות מנוי שהוא ללא הגבלת שיעורים, במידה ואת מתחילה ולא יודעת אם תתמידי, התחילי ממנוי מוגבל ל3 שיעורים בשבוע, תראי שאת באמת מתמידה ואז תמשיכי למנוי ללא הגבלה.

אם ברצוני להקפיא את המנוי?

המנויים שלנו הם ללא התחייבות ולכן אין משמעות להקפאת מנוי. ניתן לבטל ולחדש ברגע שרוצים לחזור.

חשוב לשים לב, בעת חידוש המנוי, לאחר תקופת הביטול ניתן יהיה לרכוש את המנויים הקיימים באותו הרגע בלבד, כלומר, במידה וישתנו המחירים או סוג המנוי, ניתן יהיה לרכוש רק את המנוי החדש.

כמה שיעורים אפשר לעשות
בשבוע אם יש לי מנוי?

תלוי במנוי שלך, במנוי הבוקר תוכלי להגיע ללא הגבלה לשיעורי הבוקר בלבד, למנוי המוגבל ל3 שיעורים בשבוע, ניתן להגיע גם בבוקר וגם בערב לעד 3 שיעורים בשבוע, במנוי חודשי ללא הגבלה תוכלי להגיע כמה שרק תרצי בוקר וערב.

 לתוצאות מעולות, אנו ממליצים, לפחות יומיים אימון בשבוע שבכל פעם 2 אימונים ברצף, האחד דינאמי והשני סטטי.