עיצוב

עיצוב

אימון העיצוב הוא אימון רגוע יותר מבחוץ, אבל שורף מבפנים, בלי קפיצות ובלי הרבה רעש, 45 דק של עבודת כוח אינטנסיבית וממוקדת , על מנת לעבוד כל פעם על קבוצת שרירים אחרת, ולקבל את התוצאות הרצויות בדרך המהירה ביותר.
המטרה המרכזית לרוב אצל מתאמנים – חיטוב והצרת היקפים, בשיעורי עיצוב אנו עובדים בדיוק על המקומות שמיד רואים, המקומות שאנו מסתכלים עליהם במראה, המקומות "הבעייתים".

בשיעור העיצוב נתמקד בכל שרירי הגוף: רגליים, ישבן, ירכיים, ידיים, בטן זוקפי הגב וכד..
בכל שיעור אנו מתקמדים במספר איזורים ועובדים עליהם, עד להרגשת השריפה הכל כך כייפית בשריר, כל אחת בוחרת את הקצב שלה, את התדירות של החזרות שהיא מצליחה לעמוד בה, וביחד אנו לאט לאט מרגישים את השיפור, משיעור לשיעור (למתמידים) אפשר לראות ולהרגיש את היכולת עולה, את השריר עומד בעוד קצת מאמץ ואת הגוף מצטמצם.

בשיעורי העיצוב אנו מתאמנים לפעמים עם ציוד עזר: גומיה, משקולות, כדור, גומיה פתוחה ועוד, יחד עם הציוד, ולפעמים בלעדיו אנו יכולים להתאים את רמת הקושי של התרגילים לכל אחת ואחד, כאשר המאמנת נותנת את הדגשים שנכונים לכולם, עובדים על הנשימות החזקת הבטן והעיצוב של הגוף כולו.
שיעורי העיצוב מלווים במוזיקה קצת יותר רגוע, ומתאימים גם למי שלא אוהבת לקפוץ ולרוץ ולשלב את האירובי בשיעור.
בדומה לפילאטיס השיעור יותר רגוע ונחמד ומתאים כמובן לכולם.

שאלות חשובות

יש שיעור למתחילים ושיעור למתקדמים?

אחת השאלות ששואלים הכי הרבה, אצלנו כולם מתאמנים יחדיו, בכל תרגיל אנו אומרים כמה צורות לעשות, למשל הנחת רגלים על הרצפה, או כיפוף של היד במקום להישאר עם יד ישירה, כל אחד מוצא את הדרך שמתאימה לו, עם הזמן עולים בדרגות הקושי.
בנוסף אפשר תמיד לעשות מספר חזרות מופחת, לנוח באמצע של התרגיל, ולקחת את הכל בקצב שלכם.

האם היית ממליצה להתחיל משיעור עיצוב?

אני תמיד ממליצה לנסות את כל השיעורים לפחות פעם אחת, אנחנו לא יודעים מה אנחנו אוהבים עד שלא ננסה, יחד עם זאת שיעור עיצוב לדעתי הוא שיעור מתאים מאוד למתחילים, שיעור שאפשר להיכנס איתו לשגרת אימונים בקלות יחסית, להתאים אותו למתחילים, ולשלב אותו עם עוד שיעור דינאמי באותו היום ולקבל תוצאה ומושלת ליום אימונים.

האם הקצב האיטי והחוסר באירובי אומר שהשיעור הוא יותר קל?

דווקא בגלל הקצב ה"איטי" והמוזיקה היותר שקטה, אנו יכולים להקשיב להערות יותר, לשפר את התנועה יותר, וללמוד איך עושים את התרגילים נכון, הרוגע בשיעור נותן לכל אחד ואחת את המקום להתמקד בעצמו וממש להיכנס ל"זון".