פילאטיס

פילאטיס

פילאטיס זהו שיעור קודם כל לנשמה.. שיעור של נשימות, שיעור שמאפשר להרגע מהיום הארוך.. ריכוז לתוך עצמך, ובנוסף מסייעה לחיזוק הגוף וייצובו. בשיעור הפילאטיס שמתבצע ברובו על מזרן, כל אחד ואחת נמצאים עם עצמם, שיעור אישי עם עצמך, המאפשר להסתכל פנימה, להירגע ולנשום את עצמך.

הפילאטיס שיעור רגוע עם מוזיקה מרגיעה ברקע, שלא כמו שאר השיעורים בפילאטיס אנו לא רק מכווצים את השרירים, ומחכים לשריפה, בפילאטיס אנו עובדים גם על הארכת השרירים, גמישות, ושיפור היכולת התנועתית. 

בנוסף הפילאטיס מתמקד בשרירים הפנימיים של הגוף – אלה "המחזיקים" אותו ושאינם גלויים לעין, עבודה מאומצת על שרירי ליבה, על השירים שעוזרים לגב להתיישר, לבטן להיכנס פנימה, לרגלים לעמוד נכון, ולייציבות שלנו.

שיעורי פילאטיס אומנם רגועים אבל בהחלט לא "קלים", העבודה היא אינטנסיבית על השרירים מבלי לתת להם מנוחה, תוך רצון לגרום לשריר להתחזק, להתארך, ולעבוד בצורה הכי נכונה.

עבודה נכונה בשיעורי הפילאטיס יכולה לעזור לכאבי גב, לשיקום מפציעות ופעילות נכונה עם הגוף במשך יום העבודה ושגרת החיים שלכם. גם בשיעור זה יש זמן להקשיב להערות המדריכים, להבין באמת את התנועה הנכונה, הנשימה הנכונה, ולעבוד עם עצמך תוך שיפור עצמי משיעור לשיעור.

שיעור מדהים, חזק ומספק!

שאלות חשובות

אם השיעור
משעמם אותי?

השיעור לא מתאים לכולם, צריך רוגע פנימי כדי להשתתף בו, וישנם אנשים שבהחלט לא יתאימו לשיעור ויעדיפו את השיעורים האירוביים יורת כגון אירובי דאנס/עיצוב דינאמי וכו. יחד עם זאת מומלץ כמו תמיד לנסות מספר פעמים ולהבים אם באמת אתם לא מתחברים לשיעור.

אני לא מתחבר לעניין הנשימות בשיעור מה עושים?

בשיעורי הפילאטיס לנשימות חלק חשוב, נשימה נכונה עוזרת לחמצן להיכנס לשריר ומעפילה אותו נכון, נשימה נכונה בעת המאמץ גורמת לנו לעבודה נכונה וחזקה יותר בשיעורים, ולכן מומלץ להגיע לשיעור וללמוד את הטכניקה שמשתמשמים בה גם בשיעורים האחרים.

למה עושים פלאנק
בסוף השיעור?

הפלאנק בסטודיו מגוסטה הוא קדוש, בכל שיעור (למעט זומבה), אנו מסיימים שחלק מהרצף האחרון יש לנו פלאנק, בעצם זוהי הדרך הכי טובה לראות את השיפור, התרגיל הכי נכון שעובד על מירב השרירים, ומראה לנו האם אנו מתחזקים ומשתפרים.