אירובידאנס

אירובידאנס

השילוב המושלם בין אירובי, כוח, תנועה וזיכרון.
אימון אירובי סוחף המשלב תנועה, ריקוד ומעט כוח במגוון סגנונות ורצפי תנועה מאתגרים. האימון הינו אנרגטי במיוחד ומותאם לצעירים ומבוגרים כאחד!

באימון אנו נמצאים בתזוזה תמידית, מתחילת השיעור ועד סופו נמצאים בדופק מהיר ומתאימים את עצמנו לקצב המוזיקה.
השיעור בד"כ בנוי על קומבינאציה אותה אנו לומדים לאט לאט, כאשר כל פעם מוסיפים עוד חלק קטן וביחד לומדים את הקומבינאציה כולה.

האימון מכיל תנועות גוף המשולבים אל תוך אימון האירובי באופן קליט, מרקיד ותוסס. באימון נהנים המתאמנים ממוסיקה מלהיבה וקומבינציות שדורשות גם קואורדינציה וגם זיכרון.

כך שאנחנו מרוויחים גם קצת עבודה על המוח (:
האימון עובד מצויין על סבולת לב ריאה וגורם להזעה ולשריפת שומנים. הפעילות האירובית מגבירה את קצב הלב ומעלה את צריכת החמצן בגוף, תורמת לשיפור הכושר הגופני וירידה במשקל, מחזקת שרירים, מגבירה שליטה על לחץ דם, משפרת המערכת החיסונית, תפקוד הלב ומצב הרוח.

שאלות חשובות

האם השיעור קשה למתחילים?

שיעור זה בהחלט שיעור קשה ואינטנסיבי, ואינו מומלץ למי שיודע שהוא לא אוהב אירובי/ קפיצות/ ריצות, יחד עם זאת, זהו שיעור שיוצאים ממנו מסופקים מאוד, אחרי 45 דק של אירובי אינטנסבי, שרירים שכואבים, ועבודה מאומצת מרגישים את תחושת הסיפוק שיכולה לבוא רק אחרי מאמץ עילאי.

אם אין לי זיכרון טוב וקורדינאציה?

הגוף מתרגל להכל, גם לסוג שיעור כזה, הזיכרון מתחדד והראש מתחיל להבין את הרעיון של בניית הקומבינצייה תוך כדי השיעור. וכמובן שיש מדריכה מקדימה שמדגימה ומזכירה את התנועות במהלך השיעור. כך שאין לך מה לדאוג (:

אם אני מתביישת לרקוד ליד אנשים?

את כמובן יכולה למצוא לך מקום בסטודיו שאת מרגישה בו בנוח, שלא כולן יראו אותך.
במידה ותנועה לא מסתדרת לך המדריכה שם כדי לעזור לך ולתת לך עוד אופציות אחרות ושונות על מנת שתצליחי להשתלב טוב יותר בשיעור. וכמו בזומבה גם פה צריך להגיע מספר פעמים ורק אז לקבל החלטה על השיעור.