אימון בטן, ישבן וירכיים

אימון בטן, ישבן וירכיים

אימון בטן ישבן ירכיים הינו אימון מיוחד שנולד בסטודיו מגוסטה כצורך שעלה מקהל המתאמנות שלנו, האימון האהוב והפופלארי ביותר, בשמו של השיעור יש בדיוק את קבוצת השירים (והשומנים), שכולנו רוצים לעבוד עליהם הכי הרבה, וכך נולד לו שיעור שמתמקד כולו בישבן, בבטן ובירכיים.

דומה במהות שלו לאימון העיצוב הרגיל אך משלב קצת אירובי משיעור העיצוב הדינאמי, ובעיקר השיעור מתמקד בהצרת ההיקפים בשלושת המקומות המשמעותיים ביותר בגוף האישה.. 

אם נשאל כל אחת ברחוב איזה חלק בגופה הייתה רוצה שיראה קצת יותר חטוב, התשובות היו מתחלקות בין שלושת הקבוצות האלה, ולכן פיתחנו את השיעור שמתמקד בהם.

האימון פועל בין היתר על כל שרירי הגוף, ושלב עבודה גם על ידים וחזה, ולעיתי בשיעור זה מתמשים באביזרים כגון משקולות, גומיה, גדור, כיסא ועוד.

בעבודה מאומצת ובאווירה מאוזנת, מצליחים לגעת בכל האזורים ה"בעייתים" ועדין להתאמן בכיף ביחד כולם בכיף שלנו.

שאלות חשובות

במה שונה שיעור בטן ישבן ירכיים מעיצוב ועיצוב דינאמי?

השיעור מאוד דומה לעיצוב דינאמי בקצב אבל טיפה יותר רגוע, מאוד דומה לשיעור עיצוב באינטנסיביות שלו אבל יותר דינאמי, בקיצור הוא שילוב מושלם של שניהם תוך תשומת לב מיוחדת לישבן בטן ויריכים.

האם אפשר לעשות שני שעורים באותו היום?

בהחלט אפשר לשלם את השיעור הזה עם שיעור יותר רגוע, למשל פילאטיס, ובכך לעשות שני שיעורים באותו היום ולהגיע לתוצאות טובות תוך זמן קצר.

אם אני רוצה
לחטב רק ישבן?

ברור שזה השיעור בשבילך, יחד עם זאת מומלץ תמיד לעבוד על כמה שרירים בשיעור, ולכן אפשר לעבוד על השרירים האחרים בעצימות נמוכה קצת יותר, ועל החלק הרצוי לעבוד בעצימות מוגברת.